İLETİŞİM FORMU AYDINLATMA METNİ

İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu “Burhaniye Mah. Kısıklı Cad. Akbank Apt.No:65/1 Üsküdar/İstanbul” adresinde yer alan Doğan Müzik Yapım ve Ticaret A.Ş. (“DMC” veya “Şirket”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.    

1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı 

Tarafınıza ait kimlik ve iletişim kategorisindeki kişisel veriler; internet sitemizde yer alan “İletişim Formu” hizmetimiz vasıtasıyla yapmış olduğunuz başvuru neticesinde toplanmaktadır. İletişim Formu ile aktarmış olduğunuz bilgileriniz, başta bilgi temini, dilek ve önerilerinizi almak ile şikâyetleri toplamak olmak üzere müşteri hizmetlerinin faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. 

 

Yine yukarıda sayılanların dışında Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerimizden sorunsuz olarak yararlanabilmeniz, ürün ve hizmet çeşitliliğimizin geliştirilebilmesi amacıyla, çeşitli rapor, analiz ve çalışmaların hazırlanması ve sunulması için temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydı ile kişisel verileriniz işlenebilecektir.

 

2. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

 

İnternet sitemizde yer alan İletişim Formu alanı vasıtasıyla sunmakta olduğumuz hizmetten faydalanabilmeniz için toplanan kişisel verileriniz doldurmuş olduğunuz form aracılığıyla toplanmaktadır. Bu kişisel veri türü Kanun uyarınca, ilgili kişinin yardım talebi neticesinde verdiği izin ile işlenmektedir. 

 

Kişisel verileriniz temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla, Şirket’in meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebebiyle işlenmektedir.

 

 

3. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı 

 

Kişisel verilerin işlenme amacı ile verilerin aktarım amacı paralellik göstermektedir. Şirketimiz, topladığı kişisel verileri faaliyetlerini yürütebilmek için iş birliği yaptığı kurum ve kuruluşlarla, verilerin bulut ortamında saklanması halinde yurt içindeki/yurt dışındaki kişi ve kurumlarla[ÖHB1] , talep halinde kamu otoriteleriyle ve ilgili iş ortakları ile paylaşabilmektedir.  

 

4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız

 

Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ve i) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, internet sitemizden ulaşabileceğiniz başvuru formunu doldurarak Şirket’in “Burhaniye Mah. Kısıklı Cad. Akbank Apt.No:65/1 Üsküdar/İstanbul” adresine posta yoluyla veya kvkk@dmc.com.tr adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz.

Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde, ilk talep ücretsiz olmak üzere sonuçlandırır. Ancak aynı konuyla ilgili takip eden taleplerde veya ilk talepte işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir. 

 

Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz. 

 

Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.

 

Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir; bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.

Verilerin bulut ortamında saklanıp saklanmadığı teyit edilmelidir. Saklanmıyor olması halinde bu ifade çıkarılmalıdır.